OD: O Mnie, Zombiakach i „Niezatartych Autografach”

Dla odmiany, ogłoszenia Duszpasterskie:

Namber Łan – Tam na pewno się wybiorę.

Całkiem niedługo, w Krakowie, odbędzie się promocja nowej  książki Wojciecha Węcława o zacnym tytule… tam, tam, tam…. „Trzej faceci w kosmosie”.  A książka ta, to tak na prawdę zbiór jedenastu opowiadań.  Impreza nosi tytuł „Niezatarte Autografy” a więcej o samym wydarzeniu  możecie dowiedzieć się na fejsbuku, czyli pod tym linkiem – FB. Jako, że jestem dumnym posiadaczem tych  ponad stu kartek, po przeczytaniu wstawię recenzję. (Jak przeczytam poprzednią książkę, którą przeczytam po przeczytaniu aktualnej czy samfing lajk det).  Zabrałem się za czytanie poprzedniego dzieła Wojtka, i choć jestem dopiero na 30 stronie (tak wiem, szejm on mi) podoba mi się. Bardzo fajny, lekki styl i  absurdalne, przewrotne motywy, więc coś co lubię.

Namber Tu – I ty możesz być Zombie!.

Znowu Kraków. 9 czerwca przy Grodzkiej 42 wyruszy parada umarlaków, więc zbierzcie się narodzie, bo może być fajnie. Tylko nie jedzcie serca i mózgu współlokatora ani też  bezdomnych (w całości lub twarzy). Za to chyba grozi odpowiedzialność karna.

Naber fri – Jest Dział „O mnie”.

No właśnie, trochę słabo, że wcześniej nie dałem, ale na prawdę nie miałem inwencji. Teraz mam, więc się dzielę i wszem i wobec mówię – indżoj. Aha, i dodałem linki do miejsc, które odwiedzam, więc polecam je i Wam. Link do działu jest na samej górze więc jak ktoś przeoczył, to musi skrolować albo wcisnąć Home czy tam innego PejdżApa.

Namber ostatni – Autoreklama
Jestem biednym studentem, więc jak ktoś chce na przykład no nie wiem… będę strzelał…. no dajmy na to Obraz jakiś, to mogę ewentualnie przyjąć zamówienie, ewentualnie oddać za piniążki coś co już powstało 😀 Ale bez presji.. najwyżej padnę jak mucha.

To by było na tyle, a żeby zapełnić miejsce, polecam  ten kawałek, to nic, że Brytole i, że smętne lekko ale dajcie szansę singlowi, bo pomimo tego jest O.K.

Zostaw Wiadomość

